韓國瑜~ 把高雄還给我!

2018112406:57



熱淚盈眶~高雄加油~翻轉高雄~



( 把高雄還給我!)

看到高雄真毋甘,一天一天變窮。
士農工商,變了樣,以後日子毋敢想。
高雄需要一個新的希望,咱作伙牽手,乎高雄無共款~~~
把高雄還給我!
把高雄還給我!
把高雄還給我!
把高雄還給我!

我會大聲唱著回鄉的我,回鄉的我會認真來打拼。
重新找回高雄幸福笑容。 把高雄的愛,高雄的愛,乎全世界攏知
把高雄還給我!
把高雄還給我!
把高雄還給我!
把高雄還給我!



PS.

Wow...who is the female singer of 高雄還給我, 
We almost cried when we heard her voice, not just she sang,
she really meant it, it's from her heart...
so touching...and that's exactly Kaoshioun people want!
Just listen to her and vote for Mr. Han!




取自網路 若侵權 告之速刪