韓國瑜~雲林相挺

2019071420:18

相關圖片

向中華民國致敬! 向台灣致敬! 國旗飄掦, 觸動我心!
臺灣因為有你, 有我∼∼∼ 將變得更好∼∼∼

WE COULD BE HEROES!! 滿滿的正能量!

Bravo ! Bravo ! Bravo ! 加油! 加油! 加油!


Family of the Year - Hero

Let me go
讓我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成為你的英雄
I don't wanna be your big man
我不想成為你們的靠山
I just wanna fight with everyone else
我只想和其他人一起玩耍
Your masquerade
在你的誇大不實之下
I don't wanna be a part of your parade
我不想成為你大作文章的一部分
Everyone deserves a chance to
每個人都擁有一個機會
Walk with everyone else
和其他人一起悠遊漫步
While holding down
當我可以支撐起生活
A job to keep my girl around
我會遇到那個屬於我的女孩
Maybe buy me some new strings
也許她會幫我的吉他買些新弦
And her a night out on the weekends
還有一個屬於我們的周末夜晚
We can whisper things
我們可以輕聲閒聊
Secrets from our American dreams
高談闊論我們的夢想
Baby needs some protection
小寶寶需要呵護
But I'm a kid like everyone else
但我已經長大了,就像其他的孩子一樣

So let me go
讓我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成為你的超人
I don't wanna be a big man
我不想成為你所期望的人
I just wanna fight with everyone else
我只想和其他人一樣自在的生活
So let me go
所以讓我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成為你的超人
I don't wanna be a big man
我不想成為我所討厭的大人
I just wanna fight with everyone else
我只想和其他人一樣有自己的選擇
Your masquerade
在你精心的包裝之下
I don't wanna be a part of your parade
我不想成為你說嘴的一部份
Everyone deserves a chance to
每個人都擁有一個機會
Walk with everyone else
和其他人一樣努力生活




Heroes (We Could Be)

We go hideaway in daylight
我們隱藏於光天化日之下
We go undercover when under sun
我們在日光下祕密地臥底
Got a secret side in plain sight
在大庭廣眾之下保持低調
Where the streets are empty
當街道上空無一人時
That’s where we run
就是我們盡情的發揮的時候

Everyday people do
世人每天做的事
Everyday things but I
但我...
Can’t be one of them
無法和他們一樣
I know you hear me now
我明瞭你聽到了我的聲音
We are a different kind
我們異於常人
We can do anything
我們無所不能

We could be heroes
我們可以是英雄
We could be heroes
我們可以是英雄


Me and you
你我皆是
We could be heroes
我們可以是英雄
We could be heroes
我們可以是英雄
Me and you
你和我
We could be
我們都可以是

Anybody’s got the power
每個人都有這力量
They don’t see it
他們卻渾然不知
Cause they don’t understand
因為他們不知道如何去善用
Spin around and run for hours
到處亂兜幾圈
You and me we got the world in our hands
你和我卻把世界掌握在手中

Everyday people do
世人每天做的事
Everyday things but I
但我...
Can’t be one of them
無法和他們一樣
I know you hear me now
我明瞭你聽到了我的聲音
We are a different kind
我們異於常人
We can do anything
我們無所不能

We could be heroes
我們可以是英雄
We could be heroes
我們可以是英雄
Me and you
你我皆是
We could be heroes
我們可以是英雄
We could be heroes
我們可以是英雄
Me and you
你和我
We could be
我們都可以是

We could be heroes
我們可以是英雄
We could be heroes
我們可以是英雄
Me and you
你和我
We could be
我們都可以是

All we're looking for is love and a little light
我們所尋找的不過是愛和那一絲曙光
Love and a little light
愛和那一絲曙光
(we could be)
(我們可以是)
All we're looking for is love and a little light
我們所尋找的不過是愛和那一絲曙光
Love and a little light
愛和那一絲曙光

We could be heroes
我們可以是英雄
We could be heroes
我們可以是英雄
Me and you
你和我
We could be
我們都可以是



取自網路, 若侵權, 告之速刪


  •   asd9595 於 2019-07-15 00:46 1F
  • 祝福真心為台灣做事的人順利通過初選,南無阿彌陀佛..闔家平安吉祥。
  • 版主於 2019-07-15 10:19 回覆
    祝福真心為台灣做事的人

    「凱道造勢」的圖片搜尋結果