Love is Just a Dream ~ 緣起 緣滅

2016121500:57

 





愛是一場夢
两忘煙水裡



枕畔詩 塞外約 
他朝兩忘煙水裡
愛 只不過是一埸夢
愛如春夢








假如
我是你遺忘千年的紅顏



與你
錯過了一季的落花時節



我將一身豔紅裙 袂飄飄
甩出柔情的水袖



恍若
甩出千年的過往
緣起 緣滅









愛只是一場夢
(泰戈爾)

你是朵夜雲
在我夢幻中的天空浮泛
我永遠用愛戀的渴想來描畫你
你是我一個人的
我一個人的




我無盡的夢幻中的居住者
你的雙腳被我心切望的熱光
染得緋紅
我的落日之歌的搜集者
我的痛苦之酒
使你的唇兒苦甜
你是我一個人的
我一個人的

我寂寥的夢幻中的居住者
我用熱情的濃影
染黑了你的眼睛
我的凝視深處的祟魂
我捉住了你
纏住了你
我愛
在我音樂的羅網裡
你是我一個人的
我一個人的

我永生的夢幻中居住者




Love is Just a Dream 
By Claude Choe

Love is like a dream 
Were you moved away day dreaming. 
Regrets so far 
Hard to even remember now 
Oh love is over 

Memories of Love and you are 
Just a cool song of old, 
The loneliness of the fields fluffy 
Mine over my cool collar 
Love is an endless yearning 
Love is like a dream and 
We love you so much 

There's no regret even now avail 
And again in your arms 
If you can love you once again. 
Memories of Love and you are 
Just a cool song of old, 
The loneliness of the fields fluffy 
Mine over my cool collar 

Love is an endless yearning 
Love is like a dream and 
We love you so much 
There's no regret even now avail 
And again in your arms 
If you can love again once you ... 



 




圖文: 網路

Love Is Just A Dream Claude Choe / Sumi Jo


https://www.youtube.com/watch?v=bf1smkwqs-E

https://www.youtube.com/watch?v=odsZbdSo120
No commercial value For reference only
 無商用 若侵權 告之速删