HAPPY VALENTINE 情人節快樂 願天下有情人終成眷屬 (Europe-open your heart中英文歌詞)

2013021407:52

Europe - Open Your Heart 



LOVE IS ALL    愛如潮水
OPEN YOUR HEART
If you'll be my Sweet Heart   I will be your ...
親愛的  來這裡  我是你可停靠的港口

 

愛神   你帶那麼多愛心來   請給我一個愛 
My wish...


女人的美如春風     帶來溫馨與喜樂
Beauty Like You



一枝小雨傘  那是我們的世界  讓我們相親相愛
World for us with Love


我們一起去溜狗  of course  要穿情人裝 !


請當我一生的伴侶   來跳個舞吧!
 Dancing with me   ONLY me


我終於找到你  
Somewhere my love ?  I find you after all
 

今天是什麼日子!  你還在看書!!
What are you reading?  Today is Valentine's....



嫁給我吧!  (一千個願意)
 
"Will you marry me?" 
"With a thousand yeses"
執子之手 與子偕老


讓我偷吻一下  嗯好香  
Doesn' t matter  let me kiss you first

OPEN YOUR HEART
Days filled with joy,
And days filled with sorrow
I dont know just what to do
Am I happy today,
Am I lonely tomorrow
Everything depends on you

And Ive been waitin
For the angels to knock on my door
Ive been hopin
That everything could be like before

Open your heart
And tell me whats wrong
Why cant you talk like you used to do before
I dont know if Im weak
I dont know if I m strong
Hey girl I cant cope anymore

And Ive been waitin
For the angels to knock on my door
Ive been hopin
That everything could be like before

Open your heart 
Let me hear you
Make up your mind  
 I want to hear you call

Open your heart
 Want to come near you
Make up your mind
Before we lose it all


充滿歡樂的日子
與充滿悲痛哀傷的日子
我不知道該如何做是好
今天我會快樂嗎
明天我會孤單寂寞嗎
一切都掌握在妳手中

我曾一直等著
會有一個天使去敲我的大門
我曾一直盼望
一切都會像以前一樣

打開妳的心房,告訴我發生了什麼事
為何妳不能像以前一樣跟我交談
我不知道如果我懦弱,如果我堅持下去
嘿女孩,我不能再撐下去

我曾一直等著
會有一個天使去敲我的大門
我曾一直盼望
一切都會像以前一樣

打開妳的心房,讓我聽妳的心
妳要堅持到底,我很想聽到妳的呼喚
打開妳的心房,我很想靠近妳
下定決心,在我還未墜落以前

也許太陽會繼續發亮
也許大雨會繼續下降
也許妳想離開我

也許妳會改變主意來打電話給我

https://www.youtube.com/watch?v=qX4LC1HBmag

歌詞取自綱路   photo reference from oi22
for reference only