Within You'll Remain~ 進駐我的心房

2015091223:21

 


女孩: 

早習慣 你四處潛水 不太理我
早習慣 你紅粉多多 唯獨少我
早習慣 我自說自唱 逗逗你笑
早習慣 我日夜趴文
等待給你一個抱抱並輕輕一吻問好...


你的文采讓人蠱惑迷戀, 
你的創意讓人驚呼大笑, 
你的良善讓人柔情以待, 
你的帥氣讓人迷失方向,忘了來時路…

註定今生 跨越時空的思念 
只因為在 末班車上,擦身而過,那一瞬間的回眸…

 

男孩:

早習慣妳的噓寒問暖,
早習慣妳的善良關懷。
早習慣在閣樓等待,
等待給妳一個抱抱並拂去肩上塵埃。

妳的文采讓人過目難忘,
妳的體貼讓人相見恨晚,
妳的笑容讓人愉悅感染,
妳的智慧讓人驚呼讚賞。

從不覺得妳曾離開,
只因為妳早進駐我的心房。

                

 



Tokyo Square -
Within You'll Remain 你常駐我心中

https://www.youtube.com/watch?v=2f3x-l57yUs
No commercial value 若侵權, 請告之, 速刪除
 



  •   usalottery888 於 2018-01-25 22:01 1F
  •      
           Within you'll remain

    Facing the world with the empty heart
    I could disappear into the dark
    And you were the one who could make my dreams come true
    My dear, it's you

    When you're not around
    My heart stood still
    Within you'll remain and always will
    Illusion says there is another man who would interfere into my plan

    我愛你, I love you
    我愛你, I need you
    More than I ever did anyone
    I've never felt like this before

    我愛你, I want you
    我愛你, I need you
    We could be two lovers from the past
    And the future is our chance

    When you're not around
    My heart stood still