Goodbye my love goodbye~ demis roussos~再見了~ 我的愛

2013090817:04




Please don't cry or my heart will break
when I go on my way.



請你不要哭,否則我的心會碎
當我踏上離去的路時

部落格真是個大寶藏, 人材濟濟, 高手如雲,
我在此尋覓~
真的學習到很多新知識~
人上有人~ 天外有天~ 好多格主~ 好優秀~
好有才華~ 文釆真好~ 人又
NICE~ 太GOOD~

現在很多人出國~ 旅遊移民~ 留學~ 打工~
這有很多資訊請參考~越暸解越順利~祝大家順心如意~
THANK YOU~
謝謝各位網友~給予好溫馨友情~謝謝你們~

YAHOO BLOG~ 要關閉還真是捨不得~

As long as you remember me
I'll never be too far
只要你記得我
我就不會離你太遠


深深祝福~ 天下有情人終成眷屬~
Hear the wind sing a sad old song
it knows I'm leaving you today
Please don't cry or my heart will break
when I go on my way.

Goodbye my love goodbye
goodbye and au revoir.
As long as you remember me
I'll never be too far.

Goodbye my love goodbye
I always will be true.
So hold me in your dreams
till I come back to you.

See the stars in the skies above
they'll shine wherever I may roam.
I will pray every lonely night
that soon they'll guide me home

Goodbye my love goodbye
goodbye and au revoir.
As long as you remember me
I'll never be too far.

Goodbye my love goodbye
I always will be true.
So hold me in your dreams
till I come back to you.

Goodbye my love goodbye
goodbye and au revoir.
As long as you remember me
I'll never be too far.

Goodbye my Love goodbye
I always will be true.
So hold me in your dreams
Till I come back to you

聽見風在唱一首悲傷老歌
它知道我今天要離開你
請你不要哭,否則我的心會碎
當我踏上離去的路時


再見我愛再見
再見,再見了
只要你記得我
我就不會離你太遠

再見我愛再見
我永遠真真實實
因此把我守在你夢中
直到我回來

看見群星高掛
它們會照亮我去的每個地方
每個孤獨的夜晚我都祈禱
不久它們將引領我回家


https://www.youtube.com/watch?v=CZ0B65aKItM
無商用  僅供賞析  for reference only