林志炫"沒離開過- 驀然回首, 妳在等我 "音樂萬萬歲"演唱+英文歌詞!

2013030501:36


驀然回首 ,才發現妳在等我, 沒離開過 !!!
現在在大陸火紅 林志炫參加 " 我是歌手" 這個節目, 唱了這首2008年的歌,現紅遍大陸, 機會是給準備好的人,他的努力令人感動! 加油 !
 
 

    
可以再看一下在我是歌星演唱:
沒離開過-林志炫 20130215 "我是歌星" 大陸現場演唱! 唱的最棒的一次,令人動容!

【沒離開過】

詞曲:Louis Biancaniello, Sam Watters  中文詞:樓南蔚
林志炫 - 沒離開過 (I Surrender 中文版)

我曾愛過    也失去過    嘗過愛的甜與澀
擺脫命運的捉弄    我知道我要什麼
有一份難言的感動     用所有情緒融合
何必再無謂的思索     這世界有什麼好值得 如果沒有你

我眺望遠方的山峰     卻錯過轉彎的路口
驀然回首    才發現你在等我     沒離開過
我尋找大海的盡頭      卻不留蜿蜒的河流
當我逆水行舟     你在我左右 陪著我走

I know 我太富有    因為愛滿足了所有
生命中每個漏洞    你都用真心補縫
Right now 就從這一刻    我要擁你在懷中
給你加倍的溫柔     為你唱一首專屬的情歌    請聽我說

我眺望遠方的山峰    卻錯過轉彎的路口
驀然回首   才發現你在等我    沒離開過
我尋找大海的盡頭     卻不留蜿蜒的河流
當我逆水行舟   你在我左右    陪著我走

喜怒哀樂 捆綁我的     都不再算什麼 Baby
讓我的世界 以你為重     快樂裡快樂 憂愁裡憂愁

我眺望遠方的山峰     卻錯過轉彎的路口
驀然回首    才發現你在等我    沒離開過
我尋找大海的盡頭      卻不留蜿蜒的河流
當我逆水行舟     你在我左右     陪著我走

Right here right now     讓我們一起抬起頭
迎接愛   降落    陽光證明這並不是一場夢
Right now     閉上眼用心去感受
有一個聲音    它說愛情    沒離開過

There's so much life I've left to live
And this fire's burning st
When I watch you look at me
I think I could find the will
To stand for every dream
And forsake the solid ground
And give up this fear within
Of what would happen if they ever knew
I'm in love with you

'Cause I'd surrender everything
To feel the chance to live again
I reach to you
I know you can feel it to
We'd make it through
A thousand dreams I still believe
I'd make you give them all to me
I'd hold you in my arms and never let go
I surrender

I know I can't surrive
Another night away from you
You're the reason I go on
And now i need to live the truth
Right now, there's no better time
From this fear I will break free
And I'll live again with love
And no the they can't take that away from me
And they will see...

'Cause i'd surrender everything
To feel the chance to live again
I reach to you
I know you can feel it too
We'd make it through
A thousand dreams I still beleive
I'd make you give them all to me
I'd hold you in my arms and never let go
I surrender
Every night's getting longer
And this fire is getting stronger, babe
I'll swallow my pride and I'll be alive
Can't you hear my call
I surrender all

'Cause I'd surrender everything
To feel the chance to live again
I reach to you
Iknow you can feel it too
We'd make it through
A thousand dreams I still beleive
I'd make you give them all to me
I'd hold you in my arms and never let go
I surrender

Right here, right now
O give my life to live again
I'll break free, take me
My everything I surrender all to you

Right here, right now
O give my life to live again
I break free, take me
My everything I urrender all to you

https://www.youtube.com/watch?v=OLZS5w4M5P8
詞文取自網路 僅供賞析