親密愛人- 梅艷芳,但願每個人都能擁有親蜜愛人

2013032600:12




願天下有情人終成眷屬
 
人生因有愛   所以才會不捨而感傷,
然人生自古誰能無死?
死是另一­個生的開始,故曰往生,
明乎此就沒有什麼可以傷心的了,
願她離苦­得樂,往生淨土,見佛聞法,悟無生忍。

親密的愛人
今夜還吹著風 想起你好溫柔

有你的日子份外的輕鬆
也不是無影蹤 只是想你太濃
怎麼會無時無刻把你夢

愛的路上有你 我並不寂寞
你對我那麼的好 這次真的不同
也許我應該好好把你擁有
就像你一直為我守候

親愛的人 親密的愛人
謝謝你這麼長的時間陪著我
親愛的人 親密的愛人
這是我一生中最興奮的時分


Anita Mui -- Intimate Lover

Tonight, the breeze is still blowing
I think of your tenderness
The days with you is lovely and relaxing

It's not because I disappeared
Just because I miss you so much
I always have you in my dreams

There you're in our love journey
I am not feeling lonely
You're so nice to me
This time, our love is real
Maybe I shall take good care of you
Just like you always waiting on me

Dear lover, my dearest lover
Thanks for spending with me all these time
Dear lover, my dearest lover
With you, it is the happiest and most precious moment in my life


https://www.youtube.com/watch?v=_yK20DFsSrY
詞文取自網路 僅供賞析