情網 In love, MV主角: 小人偶 , 送給文筆小明的小人偶~

2013041122:03




情願就這樣守在你身旁
情願就這樣一輩子不忘

 


文筆小明貼了篇精彩圖文~
小人偶情侶的藏頭詩,
贈詩如紅花,繽紛敝格中。

【小明的借題發揮】~ 小人偶情侶, 贈詩如紅花,繽紛敝格中。
http://usalottery888.nidbox.com/diary/read/8404137


這剛好有小紙人偶MV, 主唱人是YUANYUAN,
她大概很喜歡喝咖啡, 還是在咖啡店上班,

她把咖啡杯播在MV上~ 
STARBUCKS, Haagen-Dazs 應要給她廣告費,
她說她的情是一杯子, 不是一輩子~~ ( 博君一笑)~~



情網 In love

請你再為我點上一盞燭光
Please light a candle for me

因為我早已迷失了方向
Because I have lost my direction

我掩飾不住的慌張
I could not hide my panic

在迫不急待地張望
And look around eagerly

生怕這一路是好夢一場
I am afraid this is only a sweet dream

而你是一張無邊無際的網
You are a boundless net

輕易就把我困在網中央
I am trapped in the middle of it

我越陷越深越迷惘
The more I trapped, the more confused I have

路越走越遠越漫長
The road seems endlessly long

如何我才能鎖住你眼光
How could I lock your attendtion

情願就這樣守在你身旁
I wish I could be at your side

情願就這樣一輩子不忘
I wish I would never forget you for my life

我打開愛情這扇窗
I opened the window of love

卻看見長夜的淒涼
But I saw lonely night

問你是否會捨得我心傷

Just want to ask you if you are willing to make me sad


https://www.youtube.com/watch?v=w1yCPLJSWHc
詞文圖取自網路 No commercial value 僅供賞析